Friday, October 7, 2016

Vix opsie handel strategieë

Trading opsies VIX: Vir Dummies 12 Desember 2012 13:28 skryf artikels oor verskeie opsie-strategieë vereis 'n breë kennis van hoe opsies werk, en wisselvalligheid is een van die belangrikste komponente. So ek lees net omtrent elke artikel wat ek kan op die VIX om soveel inligting as wat ek kan om beter te verstaan ​​hoe dit werk in te samel. Met die uitsondering van 'n onlangse artikel. Ek vermy die skryf baie oor die VIX. Die rede hiervoor is eenvoudig. daar is so baie skrywers op soek na Alpha dat 'n veel dieper kennis as wat ek doen (Bill Luby, byvoorbeeld) te hê. VIX opsies is vreemd in vergelyking met aandele-opsies. Hulle betrek heinde en verre termyn termynkontrakte, ongewone pryse nedersetting, is kontantvereffende en ervaring contango en backwardation, net 'n paar te noem. Dit maak handel VIX opsies lyk na 'n strategie die beste links na die pro's. Aan die ander kant, 'n mens nie weet hoe om 'n horlosie te maak ten einde tyd te vertel. Met dit in gedagte, ek dink daar is 'n paar baie interessante strategieë wat gebruik kan word sonder om VIX opsies in klein stukkies dissekteer. Ek doelgerig vertrek uit afgeleides van VIX soos VXX, XXV, VIXY en ander. So, vir alles wat jy sien-makers Ek vra om verskoning, maar vir tyd vertellers, laat gaan. Ek kan nie iemand aan te moedig om te probeer en te kompeteer met die voor-as 'n handelspos strategie, maar daar is beslis 'n paar strategieë wat VIX opsies wat gebruik kan word om 'n portefeulje aanvul. In die eerste plek is dit nodig om te erken dat al VIX algemeen onder gaan op 'n mark opkoms en op 'n mark val, nie die geval is dit altyd volg dat patroon. Ten spyte van hierdie, en die feit dat baie min kan voorspel vooraf as die mark, wat nog te sê VIX, gaan op of af, kan 'n mens 'n strategie wat gebaseer is op die aanname dat VIX omgekeerd om die mark sal skuif te beplan. Een metode uiteengesit in my vorige artikel, bo gekoppel, wat betrokke is verkoop nabye toekoms naak sit wanneer die VIX 'n sekere vlak bereik, spesifiek 15 of onder. As die VIX gestyg, dan ingesamel jy 'n bietjie versekering, en as VIX val onder die staking (15), gewoon rol vorentoe. As VIX nooit hoër is as 15, kan jy 'n bietjie (afhangende van premies) verloor het, maar toe VIX uiteindelik hoër is as 15 (prakties 'n waarborg, gegewe die omgewing), dan sal jy versamel op jou versekering. Ek het selfs beveel verdubbel af as VIX druppels so laag as 13. VIX is nou verhandel teen 15,56, so of dit so aantreklik nou hang af van jou begeerte vir versekering. Eerder as om net die verkoop van kaal sit op VIX, wanneer VIX is ietwat hoër en toon tekens van contango, kan 'n kalender verspreiding van krag wees. Die beste manier om dit te sien is as die premies op sit is baie geheg, selfs as die verstryking verhoog. Byvoorbeeld, beide die Januarie 2013 en Februarie 2013 16 staking PUT het 'n bod / vra 1.05 / 1.15. Dit gelykmaking nie die geval is bestaan ​​met 'n normale opsies, maar soos ek gesê het, VIX opsies is vreemd. Wanneer dit gebeur, kyk ek na die 16 Januarie staking PUT verkoop vir 'n krediet van 1,05, en koop die 16 Februarie staking Plaas vir 'n debietorder van 1.15. Totale koste is 'n debietorder van 10 sent. So as VIX styg bo 16, Januarie 16 staking premie van 1,05 is ten volle verdien. As die Februarie staking is die moeite werd om meer as 10 sent, wins breek. Tensy VIX gaan weg, weg, weg op, kry 'n baie waarskynlike uitkoms. Aan die ander kant, as VIX druppels, jy kan ook wins te toon. Die 16 Januarie staking sou hê om te val onder 15 voor die Januarie kort PUT toon verlies. As dit val op, sê 14, daardie opsie sou sowat 1 verloor, maar jy moet die Februarie lang plaas. Aanvanklik was dit die moeite werd om 1.15 en jy sou verwag om dit te wees ten minste 2 op die VIX druppel. Met 'n normale opsie, kan jy verwag dat die opsie Februarie toeneem in waarde, maar as gevolg van VIX opsie vreemdheid, mag dit nie waar te wees. Die meeste van die tyd die uitkoms is wins, maar geen waarborge nie. Maar ek dont gedagte, want selfs al is daar 'n effense verlies op 'n druppel van die VIX 14 is, beteken dit gewoonlik die portefeulje was ongedeerd en swak nou skakel na naak sit vir versekering. Mens sou selfs oorweeg om die 19 Desember 16 staking Plaas vir 'n krediet van 90 sent, teen óf die Januarie of Februarie 1.15 debietorder. 'N bietjie meer risiko, maar dit is net 'n week tot verstryking en dit het 'n hoë kans op sukses. Opsomming: VIX opsies hoef op te tree soos 'n normale opsies. Normaalweg sou ek raai probeer om hulle te handel vir wins. Hulle kan egter geïntegreer word in portefeulje versekering wanneer die tyd reg is. En die tyd kan baie reg. Openbaarmaking: Ek koop en verkoop opsies op VIX. Ek skryf hierdie artikel myself, en dit gee uitdrukking aan my eie opinies. Ek is nie die ontvangs van vergoeding daarvoor (behalwe op soek na Alpha). Ek het geen verhouding met enige maatskappy waarvan die voorraad genoem in hierdie artikel. Lees die volledige articleThe CBOE markonbestendigheid indeks, ook bekend as die VIX, kan 'n baie lonende handel voertuig wees. Jy kan opsie ambagte gebruik op die VIX om voordeel te trek uit die verskillende bewegings en wisselvalligheid in die breër markte. Die VIX kan dieselfde wisselvalligheid van die SampP 500. Speel hierdie indeks lang spieël of kort kan neem voordeel van hierdie bewegings te neem sonder soveel risiko as in die volstrekte koop en verkoop van die VIX toekoms. Een van my gunsteling strategieë in die VIX. is die verhouding Butterfly. Verhouding Butterfly Voorbeeld Dit handel ingeskryf toe ek voel die VIX is baie meer geneig om hoër te beweeg as laer. 'N Voorbeeld van die struktuur van hierdie Butterfly kan as volg wees: Met die VIX handel rondom die 15 vlak, jy verkoop 4 VIX 15 Puts, koop 1 VIX 16 Sit en koop 4 VIX 11 wan. Plaas al hierdie bevele in dieselfde verstryking, wat ongeveer 20 tot 40 dae vanaf die verstryking. Ek het konsekwent wins met hierdie strategie wanneer die VIX begin om 15 of selfs laer verhandel het. In die 12 tot 14 gebied, kan jy ook verkoop jou Butterfly rondom die 14-staking. Dit handel is op so 'n netto krediet en kan relatief goedkoop om aan te pas, wat gebaseer is op die grootte van jou risikotoleransie wees. Jy kan die handel te plaas klein en dan waag 50 tot 100 van die koste van die handel. Positiewe Theta Ek het dikwels hierdie handel oor naby die opsies verval. Dit handel is positief theta en hoe nader aan verstryking, hoe meer tyd premie wins Ek sal ophoop. Die handelaar kan ook spekuleer oor die VIX, deur eenvoudig die koop lang gesprekke of lang Puts. Hulle is dikwels nie baie duur. Jy kan ook te koop lang Call Verticals en lang Sit Verticals om jou kapitaaluitleg en jou mate van risiko te verminder. Ek het nie benut Tyd Smeer strategieë op die VIX en is nie bewus van die risiko of belonings van daardie tipe opstel. Onderstebo van die VIX Een ander ding wat ek sou waarsku teen, is dat kort op die onderstebo van die VIX. VIX opwaartse bewegings is dikwels vinniger en baie meer dramaties as VIX beweeg, waar wisselvalligheid is die verlaging. As jy besluit om dit te doen, is seker te verlang back-up Kortbroek en moenie ingaan naak kort oproepe. Maak seker dat jy VIX termynmark en VIX opsies goed voordat jy enige lewende ambagte te plaas verstaan. - Mark Fenton, Senior Options Mentor Deel hierdie item Sheridan Options Mentorskap Corporation 2121 W. Army Trail Road Addison, Illinois 60101 Verhalen Ek wou net om jou 'n vinnige nota van dank vir alles wat jy vir my gedoen het met Sheridan Options Mentorskap stuur. Ek het 'n baie goeie 2015 het en dit sou nie moontlik gewees het sonder jou skep van die klasse en stelsel om my te leer van die vaartuig. Dit het my die beter deel van 3 jaar om werklik dit uitwerk en dit besit (stadige leerder O)), maar ek voel soos ek handel op hierdie manier vir die res van my lewe kan voortgaan. Die moeilikste deel vir my was die stop van die dom foute, soos ek hoop, ek hoop, ek hoop handel, dink ek slimmer as die mark was, en wraak handel probeer om my geld terug te kry. - Lees meer Disclaimer BELANGRIKE KENNISGEWING Die inligting op hierdie webwerf is vir opvoedkundige doeleindes alleenlik: geen voorstelling gemaak word dat die gebruik van enige handel strategie of handel metode gewaarborgde winste sal genereer. Vorige prestasie is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. Daar is aansienlike risiko van verlies wat verband hou met handel opsies. Slegs risiko kapitaal gebruik moet word om handel te dryf. Trading opsies is nie geskik vir almal. Jy moet bewus wees van die risiko's en wees bereid om dit te aanvaar ten einde om te belê in hierdie markte. Gaan asseblief die dokument - somurl / KnowYourRisk voordat handel options. Thirteen Dinge wat jy moet weet oor Trading VIX opsies As jy wil opsies handel oor vrees I8217ve 'n paar dinge hieronder wat jy moet weet gelys. As jy belangstel in ander wisselvalligheid beleggings is naas opsies sien 822010 Top Vrae oor Volatiliteit 8220. Met betrekking tot VIX opsies: Jou makelaar rekening moet 'n marge rekening, en wat jy nodig het om aan te meld vir verhandeling opsies. Daar is verskeie vlakke van opsie handel beskikbaar (bv die eerste vlak laat bedekte oproepe). My ondervinding is dat om VIX opsies wat jy sal nodig hê om toestemming te gee om handel te dryf op die tweede vlak verhandel. Hierdie vlakke wissel van makelaars te stel, sodat jy sal hê om te vra wat nodig is om 'n lang VIX opsies wees. As jy net kry in die handel opsies is hierdie so hoog as wat jy wil in elk geval gaan. Verkoop naak oproepe byvoorbeeld, is nie iets wat vir 'n nuweling te probeer. Geen spesiale toestemming vereis van jou makelaar vir VIX opsies. In die algemeen, sal dieselfde soort beperkings (bv verkoop naak oproepe) wat van toepassing is op jou aandele opsie handel hier van toepassing. Kalender versprei aren8217t toegelaat (ten minste in my rekening, met my vlak van handel). Die sagteware didn8217t verhoed my toetrede tot die einde, maar die einde is gekanselleer nadat ek ingeskryf het dit en ek het 'n oproep van die brokerok, wat het ek nou die rede vir hierdie beperking is omdat VIX opsies met verskillende verval mekaar goed don8217t spoor. Meer oor dit later. Die opsie Grieke vir VIX opsies (bv Geïmpliseerde Volatiliteit, Delta, Gamma) getoon deur die meeste makelaars is verkeerd (LIVEVOL is 'n noemenswaardige uitsondering). Die meeste opsies kettings wat makelaars verskaf aanvaar die VIX-indeks is die onderliggende sekuriteit vir die opsies, in werklikheid die toepaslike wisselvalligheid termynkontrak is die onderliggende. (Bv vir Mei opsies die Mei VIX termynmark is die onderliggende). Om redelik akkurate Grieke self na hierdie post te bereken. Terwyl tegnies nie die werklike onderliggende, VIX termynmark optree asof hulle die onderliggende vir VIX optionsthe opsies pryse nie die VIX spoor besonder goed. 'N Groot piek op die VIX sal onderverteenwoordig, en net so 'n groot daling waarskynlik nie nou nagespoor. Dit is 'n groot deal. Dit is baie frustrerend om die gedrag van die mark te voorspel, en nie in staat wees om kontant in dit. Die enigste keer dat die VIX opsies en VIX is gewaarborg om te sorteer-van-wedstryd is op die oggend van expirationand selfs dan kan hulle verskillende deur 'n paar persent. Hoe nader die VIX toekoms en die gepaardgaande VIX opsie is om verstryking, hoe nader sal hulle die VIX spoor. Met die CBOE8217s bekendstelling van VIX weeklikse opsies moet altyd daar wees opsies beskikbaar met minder as 'n week om verstryking. Die volgende grafiek van die CBOE toon die tipiese verhouding. Die VIX opsies is Europese oefening. Dit beteken dat jy can8217t hulle uit te oefen totdat die dag het hulle verval. Daar is geen effektiewe beperking op hoe laag of hoog die prys kan gaan op die VIX opsies totdat die oefening dag. Verval in-die-geld gee VIX opsies 'n kontant uitbetaling. Die uitbetaling word bepaal deur die verskil tussen die trefprys en die VRO kwotasie op die verstryking dag. Byvoorbeeld sal die uitbetaling 1.42 wees as die trefprys van jou oproep opsie was 15 en die VRO was 16,42. Die verstryking of 8220print8221 bedrag wanneer VIX opsies verval gegee onder die VRO-simbool (Yahoo) of VRO (Schwab). Dit is die verstryking waarde, nie die opening kontant VIX op die Woensdagoggend van verstryking. VIX opsies verval aan die mark oop op verstryking dag, sodat hulle nie verhandelbaar op daardie dag. VIX opsies nie verval op dieselfde dae as ekwiteit opsies. Dit is byna altyd op 'n Woensdag Sien hierdie pos vir opkomende verval. Dit vreemd tydsberekening word gedryf deur die behoeftes van 'n eenvoudige nedersetting proses. Op die verstryking Woensdag die enigste SPX opsies wat in die VIX berekening is die mense wat verval in presies 30 dae. sien berekening van die VIXthe maklike deel vir meer inligting oor hierdie proses. Die bod-vra versprei op VIX opsies geneig wye te wees. Ek het nog altyd in staat wees om beter te doen as die gepubliseerde bod / vra prices8211 gebruik altyd limiet bestellings nie. As jy tyd het halfpad begin tussen die bod-vra en inkrementeer jou pad na die duurder kant vir jou. Ek don8217t beveel jy begin handel opsies op VIX as jy 'n ervare opsie handelaar aren8217t. As jy 'n newbie handel iets sane soos SPY opsies first8230 Die VIX nie soos 'n voorraad, dit natuurlik weier uit pieke. Dit beteken sy IV sal altyd daal met verloop van tyd. VIX opsies as gevolg sal dikwels laer IVS vir langer termyn optionsnot iets wat jy sien dikwels met aandele. Die CBOE berig dat handelsure is: 7:30-16:15 Oos-tyd, maar in werklikheid is die opsies nie handel te dryf tot ná die eerste VIX 8220print8221-wanneer die VIX waarde in, bereken vanaf die eerste SPX opsies transaksies. Die eerste VIX kwotasie van die dag is gewoonlik ten minste 'n minuut nadat dit oopgemaak is. Verwante poste wat goed info Thanks8230that is ernstig om goed te Hey know8230 wow ek het regtig soos jou artikel, want dit alles in die fynste besonderhede verduidelik. I8217ve is sterwend om te belê in die handel opsies, maar ek is bang sedert I8217m net nuut vir dit alles. I8217ve is soek op die web vir 'n paar nuttige wenke en advies soos op www. amazon / DP / B00JFB3V7O / ieUTF8mADE61CS5ZCK11038keywords038tagcfx02-20. Goed, maar toe ek oor jou blog het gevoel ek soveel meer selfvertroue, want jou artikel lyk so eenvoudig en maklik. Thanks a lot vir die deel. Groot post. Jy kan ook vind hierdie interessante Top 6 redes om Volatiliteit www. vixstrategies / top-6-redes om te handel-wisselvalligheid-2 / Om te verduidelik met betrekking tot die uitoefening van die opsies, as jy lank gaan 'n oproep, die enigste tyd wat jy kan kry uit dit is by verstryking Jy couldn8217t die oproep voor verkoop aan verstryking Hi Felix, kan jy altyd die oproep te verkoop wanneer die mark is oop, oefen is beperk tot slegs gebeur by verstryking. In die praktyk don8217t ek enige voordeel toe te sien oefen VIX opsies, die opsie is nie in of uit die geld by verstryking en as die geld wat die houer sal die kontant verskil van die trefprys kry. Met die Amerikaanse styl opsies is daar die vermoë om vroeg uit te oefen en daar is soms tye wanneer dit maak ekonomiese sin om dit te doen, in die eerste plek verband hou met dividende, of dalk met mis-pryse. 8220Because die onderliggende vir VIX opsies is die termynkontrak, moenie die opsies pryse die VIX veral well8221 Techinally hierdie isn8217t korrekte nie op te spoor. Die onderliggende vir die opsies IS is die VIX-indeks en die SOQ bereken op grond van dieselfde SPX opsies wat gebruik word om die VIX-indeks het ook bereken. Die rede waarom die opsies lyk die termynmark en nie die indeks op te spoor, is die Europese styl oefening 8211 die opsies op te tree as hulle Amerikaanse styl opsies met die termynmark as die onderliggende, maar hulle eintlik is die Europese styl opsies met die indeks as die onderliggende. In die praktyk is dit doesn8217t maak 'n groot verskil as gevolg van vereffeningsdatum die waardes is dieselfde, maar as een of ander onmoontlike rede die indeks en termynmark sal verskil oor skikking, sal die amptelike opsies uitoefeningsprys die SOQ van die indeks, nie die prys van die wees termynkontrak. Hi Markus, Ek stem saam dat VIX termynmark is nie die werklike onderliggende van VIX opsies en ek het die post te dien effekte gewysig op. Maar ek don8217t dit eens dat die VIX is die onderliggende. Soos jy noem, die werklike nedersetting gebruik die SOQ berekening op 'n stel van SPX opsies. Hierdie opsies vorm 'n 30 dag af en verder log kontrak variansie ruil geprys in wisselvalligheid punte. As VIX opsies vereffen na die plek VIX wouldn8217t daar 'n tipiese verskil wees, soms van 'n paar persentasiepunte met die VIX opening prys. Die werklikheid is dat VIX Futures optree asof hulle die onderliggende van die toepaslike VIX opsies reeks (bv, bevredigende sit / noem gelykheid) en VIX termynmark is die sleutel enablers vir die bestaan ​​van VIX opsies omdat die mark makers gebruik VIX termynmark te verskans hul VIX opsies posisies. Verduidelik alledaagse VIX opsie pryse met betrekking tot VIX termynmark is straightforward8211trying om dit in terme van die VIX spot verduidelik is onmoontlik. Met betrekking tot punt 108230the bod / vra versprei: hoe dikwels wou jy sê dat jy 'n beter Byvoorbeeld gevul het, as ek hierdie tik, doen 'n beroep vir aanstaande maand aan die 15 staking aangehaal by 1.00 x 1.10. As ek by die bod, wat is die kanse dat iemand tref my there8230and as ek 'n beperking bestelling geplaas op inspraak 1.05, wat is die kanse Ek sou daar vol raak Ek verstaan ​​dit is nie 'n absolute wetenskap, maar 'n ervaring wat jy kan aflos sal wonderlik wees. Trading die VIX: Kort termyn strategieë vir hoë waarskynlikheid handelaars op die laaste dag handel van 2009, handelaars het 'n skerp styging in die VIX, of CBOE Volatiliteit Index. Dit piek, wat gesien die VIX klim meer as 6 bo sy 10-dae - bewegende gemiddelde, vergesel 'n beduidende sell-off in die markte 8211 en kan antisipeer 'n geleentheid vir 'n hoë waarskynlikheid handelaars. Klik hier om jou kopie van die VXX Trend volgende strategie vandag bestel en een van die heel eerste handelaars om hierdie unieke strategieë aan te wend. Dit gids sal jy 'n beter, meer kragtige handelaar maak. Baie mense praat oor die VIX. Maar min het eintlik lees deeglike navorsing oor wat die VIX werklik maatreëls, en die beste manier om dit uit te lê as 'n korttermyn handelaar. Gelukkig, bykomend tot sy werk op aandele en beursverhandelde fondse (ETF's), Larry Connors, stigter en hoof uitvoerende beampte van TradingMarkets, het ook voltooi beduidende navorsing oor kort termyn handel strategieë wat werk 8211 met behulp van die VIX. Wat is die VIX Die VIX, of CBOE Volatiliteit Index is 'n aanduiding wat die geïmpliseerde wisselvalligheid van SampP 500 indeks opsies meet Terwyl die VIX tradisioneel beskou in 'n statiese manier, met 'n hoër VIX waardes aandui 8220fear8221 en 'n potensiële koopgeleentheid en laer VIX waardes aandui 8220complacency8221 en 'n potensiële verkoop geleentheid, die navorsing deur Larry Connors en sy navorsingspan 8211 mees onlangs in die boek, korttermyn Trading strategieë wat werk 8211 toon dat dit nie die beste manier om die VIX sien. Skryf in Kort Termyn Trading strategieë wat werk. Larry opgemerk: 8220Many webwerwe, boeke en ontleders probeer om statiese getalle gebruik vir die VIX. Dit is heeltemal verkeerd 8230 Die regte manier om te gebruik die VIX is om te kyk na waar dit vandag is relatief tot sy 10-dae - bewegende gemiddelde. Hoe hoër dit is bo sy 10-dae - bewegende gemiddelde, hoe groter is die waarskynlikheid die mark is oorverkoop en 'n saamtrek is near.8221 deur die behandeling van die VIX as 'n dinamiese aanwyser eerder as 'n statiese een, die VIX is meer nuttig vir die gemiddelde handelaar as ooit tevore. Handel die VIX Hierdie begrip van hoe die VIX eintlik werk 8211 en hoe kort termyn handelaars kan maak die VIX werk vir hulle 8211 het Larry toegelaat en sy navorsingspan aan 'n aantal hoë waarskynlikheid, kort termyn handel strategieë wat gebaseer is op die wisselvalligheid indeks ontwikkel. Weereens, sommige van hierdie hoë waarskynlikheid strategieë is gepubliseer in 'n kort termyn handel strategieë wat werk. 'N Voorbeeld van so 'n strategie is die VIX strek strategie. wat gebruik kan word om gelykheid indeks ETF soos die SPY handel. Die VIX strek strategie gaan direk na die kwessie van die dinamiese VIX, in teenstelling met die statiese VIX. Hier is ons op soek na die VIX bo sy 10-dae - bewegende gemiddelde te sluit met 5 of meer vir drie dae in 'n ry. Op die derde sluiting bo die 10-dag, die handelaar koop die spioeneer op die einde. Die uitgang vir die VIX strek Strategie is 'n beslote in die SPY met sy 2-tydperk RSI van meer as 65. Here8217s n onlangse voorbeeld van 'n VIX strek strategie handel in aksie uit vroeër vanjaar. Die VIX is stygende in die tweede helfte van Oktober 2009. Uit 'n intraday laag naby 20 op 21 Oktober, die VIX geklim tot so hoog as 31 deur month8217s einde. In die loop van daardie vooraf, die VIX daarin geslaag om meer as 5 sluit buite sy 10-dae - bewegende gemiddelde vir drie dae in 'n ry: 26 Oktober 27 Oktober, Oktober 28. Die VIX strek Strategie oproepe vir die neem van 'n lang posisie in die spioeneer op die einde van Oktober 28. die SPY daardie dag gesluit op 103,85. Van hier, die hoë waarskynlikheid handelaar net wag vir die 2-tydperk RSI in die SPY om bo 65 klim om die posisie te verlaat. Dit uitgang kom 'n paar dae later op 5 November, met die SPY sluit by 106,28 vir 'n wins van meer as 2. Die VIX strek strategie is net een van 'n aantal hoë waarskynlikheid handel strategieë vir 'n kort termyn handelaars in Larry Connors8217 boek, Kort termyn handel strategieë wat werk. Vir meer hoë waarskynlikheid set-ups en strategieë, stop by die TradingMarkets winkel en haal 'n afskrif van Larry Connors8217 Kort Termyn Trading strategieë wat werk vandag David Penn is Hoofredakteur by TradingMarkets. Overview Volatiliteit het baie eienskappe (gemiddelde-terugkeer, risiko premies, contango / backwardation in termynkontrakte termyn struktuur, lae korrelasie te SampP 500, ens) dat dit 'n unieke bateklas maak, en wat onlangs veroorsaak VIX strategieë en produkte (soos XIV en VXX) om te groei in gewildheid (sien hierdie artikel oor die Top 6 redes om Volatiliteit). Die mees basiese strategie, 'n eenvoudige XIV (kort wisselvalligheid) te koop amp hou benadering (om die wisselvalligheid risikopremie en / of roll opbrengs in VIX termynmark te vang) het konsekwent sterk resultate oor baie jare geproduseer. Sien die grafiek hieronder van die historiese pryse van XIV (duidelik up en na regs): 'n koop amp hou benadering is egter geneig om groot onttrekkings wanneer wisselvalligheid onvermydelik stekels, en dikwels skud mense uit die strategie op die ergste moontlike tyd . Baie ander strategieë na vore gekom het om te probeer om hierdie onttrekkings te verminder, terwyl hy nog die wisselvalligheid premie risiko vas te lê en / of roll-opbrengs. Wat hierdie gewilde strategieë versuim om dit te doen, is egter vang die opbrengste van gemiddeld-terugkeer in plek VIX 8211 waarskynlik die mees konsekwente en predicatable kenmerk van volatilit y. Verdere, baie van hierdie strategieë is gebou op oor-optimalisering van die verlede, eerder as gebou op gesonde beginsels wat 'n statistiese voordeel in jou guns tel. Ons strategie is 'n verbetering op die een-dimensionele strategieë in wat ons probeer om opbrengste van die rol-opbrengs en wisselvalligheid premie risiko in VIX futures, asook gemiddelde-terugkeer in plek VIX vang. Verder het ons 'n punt gemaak om nie te oor-optimaliseer die veranderlikes in ons strategie, maar in plaas daarvan gekies om te fokus op die beginsels waarop ons strategie is gebaseer op ons 'n langtermyn-statistiese voordeel. Dit het ons gehelp om onttrekkings te verminder asook produseer sterk relatiewe en absolute opbrengste. Roll-opbrengs VXX en XIV hou 'n kombinasie van die voorste twee VIX termynmark sodat die geweegde gemiddelde van die tyd om te verval gelyk 30-dae, in wese skep van 'n sintetiese 30-dag VIX toekoms (VXX lank die termynmark en XIV is kort die futures). VIX termynmark nader en nader getrek om te sien VIX as hulle al hoe nader aan verstryking kry. Dit is omdat VIX termynmark gevestig in plek VIX by verstryking van die VIX toekoms en sien VIX moet gelyk aan verstryking wees. Verdere, elke dag wat verbygaan, die sintetiese 30-dag VIX toekoms geskep deur VXX / XIV word 'n 29-dag toekoms. Met ander woorde, elke dag wat verbygaan, VXX / XIV Rolls-down die VIX toekoms kurwe soos dit kry 1-dag nader aan verstryking. Die aanvaarding van wisselvalligheid bly plat, wanneer die VIX toekoms kurwe is in contango (opwaartse helling), die roll-down van 30-dae tot 29-dae skep 'n positiewe opbrengs vir XIV (onthou, XIV is kort 'n sintetiese 30 dae toekoms, sodat XIV winste wanneer die termynmark roll-af na 'n laer waarde as wat hulle kry getrek een dag nader aan die kol VIX). Omgekeerd vir VXX. Opbrengste uit die Roll-opbrengs bied 'n paar van die grootste en mees konsekwente opbrengste vir wisselvalligheid strategieë. Sien meer oor Roll-Yield hier. Wisselvalligheid Risiko Premium (CRE) Net soos daar 'n risiko premie vir die neem van markrisiko (ekwiteit risikopremie), is daar 'n risiko premie vir die neem van wisselvalligheid risiko. Die wisselvalligheid risikopremie is verteenwoordig deur die neiging van VIX termynmark te oorskat toekoms spot VIX en geïmpliseer wisselvalligheid van SampP 500 indeks opsies om oor-skatting besef wisselvalligheid. Wanneer hierdie premie positief is, is dit betaal deur verskansers hul portefeuljes te beskerm teen daalrisiko en gevang deur die verskaffing van versekering om die verskansers (deur kort wisselvalligheid). Net soos motor bestuurders willens en wetens te veel betaal vir motor versekering (soos versekeringsmaatskappye is winsgewend as 'n geheel), verskansers lyk bereid om volhardend te veel betaal vir die beskerming nadeel te wees. Met ander woorde, verskansers is prys onsensitief toe te vermy risiko (veral waar tydens onstuimigheid). Aangesien dit 'n groot mate 'n menslike emosie, of selfs 'n noodsaaklikheid (ex: geld bestuurders wat nodig is om stert te verskans), het ons nie hierdie verandering in die afsienbare toekoms te sien. Ons strategie poog om die wisselvalligheid risikopremie in VIX termynmark te vang deur die gebruik van VIX ETN'e (XIV en VXX). Ons kyk na die huidige en verwagte markomgewing (gebaseer op die kurwe termynmark en sien VIX) om vas te stel wat ons blootstelling aan XIV en VXX moet wees. Gemiddelde-Reversion Die VIX is reeds gewys dat 'n gemiddelde terugkeer bateklas wees. Wat beteken dit as wisselvalligheid is hoër as die gemiddelde, sy verwag om af te kom. Wanneer wisselvalligheid is laer as die gemiddelde, sy verwag om te beweeg. Met ander woorde, wisselvalligheid beweeg na die gemiddelde. Dit is waarskynlik die mees voorspelbare aspek van wisselvalligheid. Waarom gebeur dit Vrees is siklies. Vrees en onsekerheid hoef vir ewig, en nie doen tydperke van rus. Wanneer markte is in 'n toestand van vrees, die besondere belang kom altyd te slaag. Aan die ander kant, wanneer die markte is kalm, daar sal noodwendig 'n toekomstige gebeurtenis wat vrees terug in die mark sal bring. Dit sal veroorsaak dat die VIX beteken-terugkeer onbepaald. Dit kan egter beteken-terugkeer slegs vasgevang word in plek VIX, nie VIX toekoms. Dit is omdat die VIX termynmark kurwe pryse in alle toekomstige verwagtinge van volaility, insluitend gemiddelde-terugkeer. So, wanneer die VIX spykers, jy gewoonlik sien die kurwe VIX termynmark in backwardation (verwag laer pryse in die toekoms), en wanneer die VIX is kalm, jy gewoonlik sien die termynmark kurwe VIX in contango (verwag hoër pryse in die toekoms). Op sy beurt is, kan jy nie die impak van gemiddelde-terugkeer met behulp VIX ETN'e, soos XIV en VXX vang, soos die ETN'e is gebaseer op VIX futures, eerder as om te sien VIX. Die ander probleem is dat die kol VIX is nie so investable, die enigste manier om direk blootstelling aan die kol VIX is deur SampP 500 indeks opsies te kry. So, om die gevolge van gemiddelde-terugkeer te vang, gebruik ons ​​SampP 500 indeks opsies as deel van ons strategie. Dit is een van ons belangrikste onderskeidende kenmerke.


No comments:

Post a Comment