Thursday, October 13, 2016

Forex varsity facebook

Welkom by FX Varsity. Afrika se enigste opleiding Maatskappy onderskryf deur banke en nou UNIVERSITEITE Ons is FX Varsity Edms (Bpk), 'n maatskappy Forex Trading met Trading Floors oop vir die publiek daagliks, bied hoogs geakkrediteerde opleidingskursusse, Mentorskap programme en 'n suksesvolle Lifestyle Club met Voorspellings en Live Support . Hoekom kies ons Ons is die enigste Opleiding maatskappy in Afrika deur banke en universiteite te onderskryf. Ons hou eksklusiewe regte as 'n amptelik Gesertifiseerde Bekendstelling Agent vir Varengold Bank. In terme van opleiding Endossemente, Kaapse Skiereiland Universiteit van Tegnologie is verbind tot die gebruik van ons as 'n springplank vir die aanbied van interns as deel van hul formele Internskapprogram, hardloop vir drie maande annually. In toevoeging tot ons erkenning, bied ons 'n dinamiese ondersteuningsdiens wat nog steeds om uitstekende resultate te demonstreer. Produkte en Dienste Ons produk suite sluit drie kerngebiede: Trading Live Markte in terme van inkomste, is dit die hartklop van ons besigheid, met Trading Floors in Kaapstad en Johannesburg tot dusver. Opleidingskursusse 9 Forex kursusse, wat tans beskikbaar is om alle kandidate (vanaf absolute beginners tot gevorderde Intraday Handelaars en almal tussenin) en 2 spesialis Commodities kursusse wat beskikbaar is uitsluitlik om die bank - en finansiële dienste sektor Ambient / Inskrywing Services - hierdie dienste word verkoop in 14 lande en sluit ons nuusbrief, chat rooms en Instant Messaging Services sodat deel en samewerking met Pro-Handelaars, Teken nou in vir ons nuusbrief vir u gratis kopie van ons e-boek, e-pos ons Inligtingstoonbank. getiteld GRATIS e-boek, of vir meer inligting, bel ons vir 'n no-nonsense, geen-verpligting chat - hoofkantoor 021 556 0997 nou. Ons Kantoor Die Amerikaanse dollar was byna onveranderd teenoor die Kanadese eweknie op Woensdag, as groeiende verwagtinge hellip Suid-Afrikaanse aanklaers uitgereik minister van finansies, Pravin Gordhan met 'n formele dagvaarding op Dinsdag hellip Die Amerikaanse dollar gegly laer teen sy Kanadese eweknie op Maandag, as 'n rebound in hellip Sterling Vrydag gedaal tot 31-jaar laagtepunt teen dollar op Brexit kommer. Sterling was af 1.18 hellip Die rand was grootliks onveranderd teenoor die dollar in die vroeë handel op Donderdag as beleggers hellip Forex Varsity kopieer 2016. Alle regte Reserved. Forex Nuus deur 'n eenparige stem, die Komitee gekies Michael gehou om te dien as adjunk-uitvoerende hoof raad, effektiewe September 20, 2016, tot en met die keuse van sy opvolger by die eerste gereelde geskeduleerde vergadering van die Komitee in 2017. die hersiening van dokumente beheerliggaam buitelandse valuta bedrywighede die bestuurder van die stelsel Open Market rekening (SOMA) ingelig die Komitee oor 'n personeellid. Navinder Singh Sarao has not gewaag buite Londen vir meer as 'n jaar as gevolg van beperkings opgelê ná sy inhegtenisneming vir spoofing markte borgtog. Dit kan alles verander moet sy finale appèl misluk Vrydag, dwing sy uitlewering om verhoor te word in die VSA Die 37-jarige sal verskyn in 'n Londense hof om sy laaste kans om 'n beslissing te dwing hom om uitgelewer te veg. As die. Beleggers sal 'n blik agter die gordyn Woensdag op 'n Federale Reserweraad skielik verdeel en nader aan 'n rentekoersverhoging as wat dit die hele jaar is te kry. Septembers Federale Open mark Komitee vergadering featured iets nie dikwels gesien sedert Janet Yellen oorgeneem as voorsitter: eerlik-tot-goedheid verdeeldheid. Drie van die FOMCs 10 stemgeregtigde lede gekant teen die finale verklaring, wat. EUR / USD: Shift uit neutraal te lomp. teiken van 'n skuif na 1,0950 ons 'n paar keer in die afgelope updates wat 'n daaglikse sluitingsprys onder 1,1120 die vooruitsigte vir euro sou verskuif na lomp uitgelig. Die toestand is gister ontmoet as euro skerp gedaal in oornag handel en op die oomblik beweeg word om die volgende groot ondersteuning naby 1,1040 / 45 (klein lae vroeg in Augustus amp styg. Forex makelaars Admiraal Markte het versprei opsomming kompensasies vir kliënte wat in GBP / USD verhandel en het geraak word deur die Britse pond skielike ineenstorting op Vrydag, die makelaar het gister in 'n kennisgewing op sy webwerf. die vergoeding aansoek doen om houers van Admiral. Markets rekenings. houers van sodanige rekeninge wat verskeie geraak bestellings het op GBP / USD hieronder uitgevoer word . Eerste Minister Theresa Mei aanvaar dat die Parlement moet toegelaat word om te stem oor haar plan vir die neem van Brittanje uit die Europese Unie Sommige springkasteel aksie hier vroeë Asië GBP, AUD, NZD al teen die dollar Cable die grootste voorsteller:. die senuweeagtigheid in GBP, wat weerspieël word. Amerikaanse sentrale bankiers die debat oor die meriete van die verhoging van rentekoerse verlede maand het die besluit 'n close call, met 'n paar sê 'n rentekoersverhoging was nodig. Navinder Singh Sarao has not buite Londen gewaag vir meer as 'n jaar as gevolg van beperkings borgtog opgelê ná sy inhegtenisneming vir spoofing. College studenteleer te hardloop met die Big Boys geword April 2010 Status: lid 49 Posts quotIf jy wil uit te voer met die groot seuns wat jy kan pis soos 'n puppyquot Wel het ek gedink it8217s tyd om 'n persoonlike joernaal begin hou my gemotiveerd en aan te teken wat I8217m tot hou. Ok eerstens 'n bietjie oor myself, I8217m 22 jaar oud, ek het 'n graad in Finansiële Bestuurswetenskappe en tans besig met honneurs in finansiële bestuur wat ek sal eindig vanjaar. hopelik. nah Ek sal slaag ek begin handel gelys Johannesburgse Effektebeurs aandele in Julie 2009, en soos alles in die lewe dit het baie goed vir die eerste maand, en wat jonk en onkundig nie luister na die voor - ek begin om meer risiko's voordat ek oor verlore 15 van my kapitaal, groot wekroep. het selfs 'n e-pos van my makelaar met inligting oor die instrumente ek geld verloor op. Dus het ek besluit om dinge stadiger dramaties soort, het ek begin soek na aandele en instrumente wat ek kan koop wat nie baie riskant, kry goeie dividende en groei en nie om oor handel soos ek gewoond is. Wel sedert my aandele is om goed te doen. I8217ve het 'n klein rekening vir die handel hoë hefboom termynmark en verdubbel dit in die laaste 2months. En toe ek tot die gevolgtrekking gekom dat dissipline Geduld en 'n stewige Strategie konsekwentheid sal oplewer in die lang termyn. So dan het ek ontdek die wonderlike wêreld van die forex in Oktober 2009, het nooit regtig het 'n belang tot November wanneer ek my finale klaar en het 'n lang vakansie voor my. So November Ek het 'n demo rekening begin rondspeel om na al die eienskappe en wat weet nie, ontdek VF, en WOW het die leer en navorsing te begin, in die laaste 6months Ek het meer geleer in verband met forex en markte as wat ek gedoen het op universiteit. It8217s was 'n baie lonende ondervinding tot dusver, KENNIS wyse en nie wys nie. )) So vergeet wat ek geleer het uit my aandeleverhandeling ervaring Ek storm in die forex mark soos daar was geen môre, het 'n lewendige rekening in Desember, 100, en dat vinniger as wat jy kan dink verdwyn. So terug Ek het na handel demo. Toe open 'n 1000 rekening en weer alles verloor het, of nie al het 176,18 links. lol. En dit was al die gevolg van my nie vas aan 'n strategie lank genoeg op 'n demo en gedruis dinge. Ek gebruik om te gaan op VF kry 'n strategie, bestudeer dit, demo vir 'n dag en dink I8217m gereed om te gaan weer lewe en na die eerste verloor handel begin soek na 'n nuwe strategie, ek het waarskynlik deurgegaan minstens 40 strategieë op hierdie forum en hulle is almal groot strategieë. En die mense wat begin dié drade is werklik amazing mense, om so nuttig wees en onselfsugtige is amazing. Wel na die betaling van stewige skoolgeld aan die markte het ek besluit om te werk aan 'n strategie en neem dit stap vir stap. geduld. dissipline. en 'n plan met doelwitte en doelstellings. (nog besig met die doelwitte en doelstellings). Baie geluk met die begin van jou joernaal. Ek weet begin myn het 'n groot manier om myself nederig en eerlik. My enigste spyt dat ek nie geweet oor Forex op jou ouderdom. LOL Hou dit eenvoudig, hou dit real, weet sy 'n besigheid soos enige ander en behandel dit so en sal jy doen goed. Capitol bewaring is alles. Im nog 'n newbie en Ive geleer dat die harde manier as well. Newbies fokus op hoeveel hulle kan maak. Voor fokus op hoeveel hulle kan verloor. Dankie vir jou kommentaar, ek waardeer dit. Ek is besig om te werk aan my strategie niks beton nie, maar werk aan idees. sal 'n bietjie post later op. Uitspel jou strategie sal dit vir jou makliker te maak. Jy hoef nie dit publiek nie, maar skep 'n reëlboek te maak en quotupdatingquot dit net soos 'n rekenaarprogram sal jou help om die opbou van jou strategie steen vir steen. Ten minste kry georganiseer en metodiese is wat vir my gemaak het 'n groot sprong in my handel. Hierdie joernaal is 'n goeie idee en jou ambagte toon dat youve 'n bietjie verstaan ​​die mark. Voeg 'n goeie metode om hierdie mengsel en jy sal deurlopend winsgewend baie vinniger as ek. goed die strategie wat ek gebruik is 'n kombinasie van die dans amp Jankone 5m draad, nie seker hoe om 'n strategie te sit vir hulle op papier as hulle reeds op papier op die drade. Ek hou ook van ondersteuning en weerstand, spilpunte en leuens, probeer hulle uit al by dié tho (meer vir riglyne) wat vir my 'n bietjie verwarrend in die toekoms, maar kon maak hoe gouer ek kry gebruik om hulle beter, maar ek sal my post styl van die strategieë wat ek gebruik wanneer ek het dit al uitgepluis het, en im vol vertroue dat ek al hierdie dinge saam kan bring. Ek is baie moeilik die laaste 3maande werk, ten minste 12-16 uur skerm tyd per dag, dit eet in my studies 'n bietjie tho. maar im begin om te kry in 'n goeie roetine en waar my prioriteite lê. dankie vir jou vriendelike woorde dit beteken baie en ek hoop dat jy sal motiveer my meer in die toekoms, is dit regtig nie help om 'n baie wanneer mense komplimenteer jy dit gee my convidence in myself. dankie weer kinders en baie geluk met jou handel. buite aksie verlede week was, was ongesteld en het gradeplegtigheid, het 4 ambagte vandag, baie slordig IMO daar moet van al geen verliese 1 lang GBP / USD op 1,54671 gesluit vir 4.2 pitte 2 kort EUR / JPY op 125,609 gesluit -3.71pips , (moet van gehou op hierdie een, sou gemaak het regtig 'n goeie pitte) 3short euro / dollar op 1,33267 gesluit -1,3 (dom moet van geneem 10 op hierdie een) 4short euro / dollar op 1,3327 gesluit vir 1.2 (dit was mooi veel op dieselfde tyd dat ek gestop het by die handel 3, ek het gevoel dat dit steeds 'n goeie vir 'n kort, maar het net besluit uit te sluit om te dek die vorige verlies) nie in staat is om grafiek te plaas op die oomblik. lewendige rekening is tot 20,68 OTM van 176 vreemd, maar op en af ​​die hele tyd sy is. Ek was oor die handel my rekening en teenstrydig. maar im werk aan dit en kry wat nodig dissipline en geduld stadig, ek het by die Dance gespreksgroep so goed by www. fxinvestor. co. uk die handelaars op daar is baie nuttig en ek het 'n baie geleer, sy net 'n kwessie van tyd tot sukses aangesluit April 2010 Status: lid 49 Posts kabel 10ema touch handel, het RN weerstand met die 10ema, so het dit vir 'n vinnige 9.6pips, kan meer van al soos ek was in staat om s / l na redelik vroeg, maar die lomp pinbar wat gevorm op 1h en die feit dat die kabel soveel reeds vandag waarsku genoeg verskuif. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) geword April 2010 Status: Lid 49 Posts het 'n groot handel, my stop was net te klein. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) geword April 2010 Status: Lid 49 Posts het 3 STUPID toonbank tendens handel dryf EUR / JPY nou net, die 1ste i gesluit vir 5. die 2de -10 en 3 -15, het ek 'n goeie ondersteuning en ek het gedink omdat dit soveel gedaal het, sal dit die meeste definitily omgekeerde nou, so im af tot 170 op lewendige rekening (-6pips) weer im so ontsteld nou met myself, so baie geleenthede vandag dat ek moet van geneem vandag in plaas van die toonbank tendens wat geen ondersteuning technicals. Aangesluit April 2010 Status: Lid 49 Posts Dans handel oor EJ net geneem, 35/50 bewegende gemiddelde tikkie 1h ekwivalente op 15m grafiek met ronde getal samevloeiing, het 16 (stop getref), maar daar was 30 in die handel. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) geword April 2010 Status: Lid 49 Posts handel ek het veel vroeër vergeet om die skerm skote, Entry kort op EU 1,31782 Stop 1,3188 was en verhuis na baie vinnige uitgang 1,31654 aangeheg Image (Klik om te vergroot) geword April 2010 Status: lid 49 Posts Entry 1,5218 stop 1,5232 afrit 1,5216 Aangeheg Image (klik om te vergroot) geword April 2010 Status: lid 49 Posts inskrywing 123,487 stop 123,58 uitgang 123,296 hierdie wasnt n handel volgens enige van die reëls so im nie baie tevrede met dit was ek wag vir die prys om terug ingegaan om 35sma, ek het die daaglikse spilpunt, vorige S / R en 1h 35sma. but dit was 'n baie vinnige 20pips, was soos 4min. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) geword April 2010 Status: Lid 49 Posts nog 'n goeie dag so ver ek gemaak het 40 op die bedrag wat ek in my lewe rekening gelaat het, want ek het hierdie tydskrif en begin handel die dans. im nog steeds vind my voete met hierdie strategie, maar alledaagse im groei en die aanleer van nuwe dinge wat ek het 'n baie geleer uit die ouens in die chat en hoop om nog baie meer van hulle te leer, en wil om hulle te bedank indien enige van hulle deur 'n kans volg hierdie tydskrif dit is 'n 1M grafiek van GU, didnt tyd om lekker skerm skote vandag neem het, terwyl ek besig was die ingang van die ambagte, het 9trades totaal met 6wins, im nog steeds baie senuweeagtig wanneer dit kom by die hou op die wenners, en die verliese wat voorgekom nie van nie verliese. Ek het al die ekwivalent MA van die 15m grafiek sit op die 1M, vandag is die 1ste dag Ek het dit so. Sal sien hoe dit gaan môre, ek het ook leuens, spilpunte, en ronde getalle op. en ek gebruik die 4hour grafiek om 'n paar ondersteuning en weerstand te identifiseer. Aangeheg Image (Klik om te vergroot):, -,. iFOREX. . - -,. . -,. Mobile -,,. . - IPhone Android iFOREX Groep: Formule Investment House Ltd,, Siba / L / 13/1060. iCFD Beperk,, (CySEC) 143/11. eBrkerhz Befektetsi Szolgáltató Zrt. , II / 73,059 / 2000 III / 73,059-4 / 2002. Formule Investment House Ltd Forex, CFD (). , Forex CFD,. ,. -,. ,. iFOREX,. /. ,,, -. F. I.H. Formule Investment House Clearing Ltd 2016 iFOREX. iFOREX iFOREX Groep. ,,.Teach Jy forex handel swendelary Alec Hogg nbspnbsp 10 Oktober 2007nbsp Mashiba Kgole vra: Ek het op jou webwerf en lees oor een van jou onderhoude met Alan Thompson betrekking tot buitelandse valuta termynkontrakte. Ek word genader deur een van die maatskappye wat mense oor forex voed en gevra of ek wil graag 'n handelaar in buitelandse valuta geword. Soveel as die klank 'n lewensvatbare ding om te doen wat ek don8217t enige ervaring behalwe vir die vertroue op hul versekering gegee dat hulle my sal lei om forex verstaan ​​het. Vir die man in die straat soos ek, sou jy dan sê it8217s 'n goeie idee om te dink oor die handel in buitelandse valuta As ek mag vra, wat is die betrokke met forex risiko's Asseblief, gee my raad. Ek dank u Alec Hogg skryf: Dink dit moes gebeur. Geen vroeër het die JSE begin 'n nuwe produk vir klein beleggers as slang olie handelaars kruip uit die houtwerk te buit op die onbehoedzaam. Hierdie keer het hulle lyk waarborge van rykdom te bied deur middel van die speel van buitelandse valuta-markte. Wat pla my byna net soveel is hoe hierdie mense bron selfoonnommers. Sekerlik is daar 'n wet teen sommige treurige Telesales dame onderbreek 'n belangrike vergadering om my te vertel hoekom ek moet met behulp van haar company8217s produk te belê in aandele, buitelandse valuta of wat ook al vir haar eienaars is geseling moet wees. Maar that8217s 'n onderwerp vir 'n ander dag. Terug na Mashiba8217s forex vraag 8211 Reality Een: Forex Futures is 'n nul-som spel. Dit beteken vir jou om te wen, iemand anders het om te verloor nie. Reg genoeg. Maar wat maak dit skrikwekkend is dat selfs groot finansiële instellings (wat oor die algemeen is weddenskappe teen jou) dikwels verloor groot geld in die forex. En that8217s ten spyte van die huur van talentvolle professionele handelaars, wat meer in 'n dag as wat die meeste amateur betaal verdien uit hul werklike werk in 'n week. Voeg daarby die feit dat hierdie handelaars is die fokus op die mark beweeg tweede-vir-sekonde en dikwels het 'n jaar van praktiese ervaring in die handel forex, en dit eerder voor die hand liggend hoe hoog die kans is gestapel teen jou. Reality Twee: Daar is 'n aantal van 'n hoë-druk handelaars (verdien kommissie van 30 of meer van die prys wat hulle wil hê jy moet betaal) wat bereid is om die deugde van die rekenaar-grafiek-dop programme wat hulle betaal word om smous, vul is. Die 8220education8221 aangebied is gewoonlik codes en veronderstelling gebaseer op historiese tendense, wat hulle gebruik om te wys hoeveel jy sou gemaak het asof die koop hier en verkoop destyds 8211 of valshede beweer dat hierdie pakkette sal jy tip af wanneer om te koop en te verkoop in die toekoms . Tegniese ontleding is 'n nuttige instrument, maar it8217s geen maklike manier om rykdom. Vra jouself (en die verkoopsman vir die saak): as hierdie pakkette is so briljant, hoekom moet 'n smous spandeer al sy tyd verkoop dit Hoekom aren8217t hierdie smouse maak miljoene in die gemak van hul huise met hul eie produk Reality Drie: Die JSE8217s forex termynmark is beslis nie bedoel om 'n instrument vir amateur beleggers wat hul besluite te koop of te verkoop op twyfelagtige (maar duur) tegniese ontleding programme baseer wees. Behoorlik gebruik, kan forex futures help verskans jou bates teen wisselvalligheid in wisselkoerse. Posisies is nou beskikbaar in die Rand / VSA Rand / Euro en Rand / Sterling markte. Die mark is daar ook vir diegene wat sienings langtermyn 8211 op grond van navorsing, een hoop 8211 oor waar geldeenhede met verloop van tyd sal beweeg. In plaas van die daaglikse handel, you8217d waarskynlik nie 'n baie beter met 'n nog geld Punt op die Springbokke klop Argentinië met 11 punte (vir meer besoek ons ​​nuutste webwerf www. sportingweb. co. za/). Reality Vier: As I8217m n bietjie geelzuchtig oor hierdie handelaars, ek het ook gevra die JSE8217s hoof van handel Allan Thomson vir sy siening. As daar iets is, hy is selfs meer neerhalende. Sê Thomson: 8220There lyk na 'n baie buitelanders wat in die afgelope tyd wat 8220training8221- meeste daarvan op grond van tegniese ontleding gekom wees. Baie van hierdie pakkette is duur en die ouens het 'n baie swak begrip van hoe die Suid-Afrikaanse mark werk. Diegene I8217ve teëkom maak baie beloftes wat moeilik is om te hou en vra 'n klomp geld sowel is. Die JSE doesn8217t onderskryf enige van them.8221 So wat beteken die JSE onderskryf 8220Nobody op hierdie punt, 8221 Thomson bygevoeg, 8220although Ek sou aanbeveel dat mense op soek na onderwys stok met name wat jy ken, betroubare spelers soos Standard Bank.8221 Die feit is dat die Forex markte is die mees vloeistof en doeltreffende in die wêreld, wat beteken dat sy bykans onmoontlik om konsekwent geld te maak uit dit, veral nie met tegniese ontleding wat 'n Pseudo as daar ooit een. Natuurlik, moet jy jouself vra die eeue-oue vraag waarom hulle probeer om die gans wat die goue eiers As sy dat 'n goeie / maklik, hoekom nie net ryk lê deur dit self Ek daag enigiemand wat suksesvol maak 'n lewende verkoop handel forex by die huis om jouself met trots hier aan te kondig. Enigiemand enigiemand enigsins Ook, indien daar enige forex handelaars wat beweer dat hulle wen stelsels gereed om te gee wat jy koop en verkoop seine het, Dieselfde geld. Die verbintenis is op dat nie een bestaan. O, daar Alex, can8217y hulp merk jy 'n banner advertensie op jou site van een van hierdie uitrustings. Net al I8217d melding. Die RFD moet elke verkoper van enige handel stelsel dwing hoegenaamd om sy waarde bewys eerste voordat hulle toegelaat om te adverteer, maar they8217re nie van plan om dit te doen, hey Stem Verslag Tweet kommentaar Net gedink ek sou 'n antwoord te plaas. Ek stem heelhartig saam met jou dat daar 'n baie scams daar buite met 'n groot beloftes. Rook en spieëls meestal. oor die algemeen, hulle is pretty much net handelaars. Maar nie alle maatskappye daar buite moet oor een kam skeer in dieselfde bootjie. Ek dink dit is onregverdig. Trading is definatley nie almal, 90 van handelaars sal uit te wis hul rekening, vra my, het ek dit voorheen gedoen. Hoekom doen mense nie soseer die primêre rede is regtig 'n gebrek aan kennis, dissipline en die feit dat 'n handelaar verantwoordelikheid vir hul eie aksies moet neem. Sy belaglik om te dink dat 'n program wat verwek koop en verkoop seine will work-dit is net heeltemal te maklik. Die feit van die saak is, moet jy die begrip van die markte, die ontleding u aansoek doen en 'n paar subjektiewe oordeel het. Jy kry net wat van opleiding, ondervinding en sweet. Soos enigiets in die lewe. Alle beleggings is subjektiewe, alle ontleding subjektief, of dit fundamentele of tegniese wees. Tegniese ontleding gekombineer met grondbeginsels het om die beste kombinasie wees. Onthou die RFD ook goedgekeur Fidentia823082308230. stem


No comments:

Post a Comment